KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

fascia mo(u)ldings

Polish translation: listwy ozdobne / zewnętrzne


21:00 Dec 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: fascia mo(u)ldings
Do not push or pull on spoilers, fascia moldings, or other “trim” accessories

na to należy zwracać uwagę, przy przetaczaniu pojazdu w warsztacie
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:listwy ozdobne / zewnętrzne
Explanation:
bo za co innego można to ciągnąć? Jeśli to może być "trim"?
Ktore są pewnie wytlaczane
fascia 0 listwa w architekturze. Wiem, że to tablica rozdzielcza, ale toto znajduje się wewnątzr i nie mozna za to raczej ciągnąć
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki, o to loto!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nakładki...
goodline
4elementy tablicy rozdzielczej
leff
3listwy ozdobne / zewnętrzne
bartek


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
listwy ozdobne / zewnętrzne


Explanation:
bo za co innego można to ciągnąć? Jeśli to może być "trim"?
Ktore są pewnie wytlaczane
fascia 0 listwa w architekturze. Wiem, że to tablica rozdzielcza, ale toto znajduje się wewnątzr i nie mozna za to raczej ciągnąć

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356
Grading comment
dzięki, o to loto!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  goodline: mało wygodne do łapania, bo mało wystają :-)
23 hrs
  -> ja mam male dlonie i zapewniam Cię - można się chwycić :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elementy tablicy rozdzielczej


Explanation:
myślę że 'formowane wtryskowo lub tłocznie' można tu sobie darować.

Żeby za to ciągnąć, trzeba odrobiny fantazji. Ale pchać można bez trudu.

fascia =(także facia) Br. przest. mot. deska rozdzielcza.
[Kościuszko]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nakładki...


Explanation:
wszelkie elementy "dokładane" do karoserii
(wystające poza właściwą bryłę nadwozia)
Nie są to elementy nosne.
Listwy ozdobne (ale nie tylko), wloty powietrza, lusterka wkomponowane w słupki, wiele elementów tzw liftingu (spojlery, lotki, skrzydełka, rzęsy, osłony, klosze...itp itd)

"...doklejają plastik w różnych miejscach karoserii, często są to elementy zupełnie nie pasujące kształtem do bryły danego modelu...

"doklejki" / "szpachlex"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 6 mins (2004-12-04 21:06:54 GMT)
--------------------------------------------------

elementy przykręcane (do nadwozia)
elementy dołączane / doklejane / dokrecane

(często trzymają się cieńkich wkrętach, plastikowych kołkach lub zapinkach)
(albo sa po prostu doklejane)

goodline
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95