KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

van

Polish translation: furgon


19:16 Feb 13, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / unijne akty prawne
English term or phrase: van
czy "van" się jakoś nazywa po naszemu?
pojazd należący do kategorii N1
tabor
Poland
Polish translation:furgon
Explanation:
choc powszechnie używa się 'van'
Selected response from:

Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2furgon
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
4FurgonetkaWitold
4ciężarowo-osobowy
Andrzej Lejman
4 -1samochód dostawczy
goodline
3 -1mikrobus
mdarron


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
mikrobus


Explanation:
moze..

mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: mikrobus może służyć do przewozu do 19 osób - to już nie jest van
41 mins
  -> ok

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
furgon


Explanation:
choc powszechnie używa się 'van'

Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Monkiewicz
1 min

disagree  Andrzej Lejman: no nieeeeeee, furgon to stare żuczysko może być, albo fałwej Transporter, czy podobne, ale trudno raczej na Punto czy Vito powiedzieć furgon...
45 mins

agree  pidzej: http://www.ford-van.com/mwb-transit.html - typowy blaszak, czyli van
55 mins

agree  Archie: lub "samochód półciężarowy"
2 hrs

neutral  cquest: van to van, a Punto to ani furgonem, ani vanem nie jest ;-)
457 days

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
samochód dostawczy


Explanation:
www.mercedes-benz.pl/mb/dostawcze/vito/index_13867.jsp
Oprócz prestiżowej nagrody "Van of the Year 2005" samochody dostawcze Mercedes-Benz otrzymały także trzy kolejne tytuły na Międzynarodowym Salonie ...


--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-02-13 19:51:14 GMT)
--------------------------------------------------

www.ap.bialystok.pl/handel.htm
Samochody dostawcze FIAT:
Seicento Van - Punto Van - Palio Weekend Van – Stilo Van - Marea Weekend Van - Doblo Cargo - Ulysses Van - Scudo - Ducato


goodline
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: seicento na pewno nie jest vanem. A samochodem dostawczym może być tez star. To okreslenie funkcji, a nie klasy samochodu
21 mins
  -> Wiem. Z (osobowego) Seicento wyjmuje się tylną kanapę, wzmacnia się podłogę (chyba) , nadaje się nazwę VAN rejestruje jako "ciężarowy", można prowadzić z kategorią "B" i używać jako dostawczy. (ciężarówka Star wymaga kategorii "C")

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciężarowo-osobowy


Explanation:
Tak mam w dowodzie rejestracyjnym (5 osób + ca. 800 kg ładunku)

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 176

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Furgonetka


Explanation:
Zgodnie z definicją, furgonetka/furgon jest to samochód dostawczy o nadwoziu zamkniętym.
Potwierdza to "Ilustrowany 6-języczny Słownik Samochodowy" WKiŁ z 1996 r.

Witold
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50