KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

non-automatic seat belts assemblies

Polish translation: statyczne pasy bezpieczeństwa


06:12 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / unijne akty prawne (recykling)
English term or phrase: non-automatic seat belts assemblies
... w odróżnieniu od "automatic seat belts assemblies", w "unijnym" wykazie części nie nadających się do ponownego wykorzystania
tabor
Poland
Polish translation:statyczne pasy bezpieczeństwa
Explanation:
"Jeszcze nie tak dawno powszechnie stosowane były tzw. statyczne pasy bezpieczeństwa,
podtrzymujące ciało, ale i ograniczające swobodę ruchów. "
problem tylko z assemblies - może komplety?

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 9 mins (2005-02-14 09:21:52 GMT)
--------------------------------------------------

kompletne statyczne pasy bezpieczeństwa jak sądzę, bo zarówno komplety jak i zestawy mogą sugerować np. komplet czy zestaw 2 czy 4 pasów
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
dzięki pidzeju
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1statyczne pasy bezpieczeństwapidzej
4zespoly nieautomatycznych/stalych p-w bezp.
atche84


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
statyczne pasy bezpieczeństwa


Explanation:
"Jeszcze nie tak dawno powszechnie stosowane były tzw. statyczne pasy bezpieczeństwa,
podtrzymujące ciało, ale i ograniczające swobodę ruchów. "
problem tylko z assemblies - może komplety?

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 9 mins (2005-02-14 09:21:52 GMT)
--------------------------------------------------

kompletne statyczne pasy bezpieczeństwa jak sądzę, bo zarówno komplety jak i zestawy mogą sugerować np. komplet czy zestaw 2 czy 4 pasów

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
dzięki pidzeju

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Kurek: chyba bardziej "zestawy"
1 hr

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zespoly nieautomatycznych/stalych p-w bezp.


Explanation:
po kazdym wypadku maja byc wymieniane wg przepisow.
zespol to zarowno 2-4-5 pasow jak i czesci pasa na 1 siedzenie

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 94