KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

straight-ahead position (of front wheels)

Polish translation: koła przednie w pozycji / w położeniu / ustawione do jazdy na wprost


18:29 Feb 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: straight-ahead position (of front wheels)
"normal ride attitude" is the attitude of the vehicle as positioned on the ground in running order (..), the front wheels in the straight-ahead position...
to na pewno bardzo proste, ale dziś nawet na torturach nie byłbym w stanie tego ładnie przełożyć
tabor
Poland
Polish translation:koła przednie w pozycji / w położeniu / ustawione do jazdy na wprost
Explanation:
Tak mi się wydaje, po konsultacjach z mężem będącym ekspertem w temacie motoryzacji.
Selected response from:

ebk
Grading comment
wielkie dzięki, ebk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5przednie koła w ustawieniu do jazdy na wprost
petrolhead
5koła przednie w pozycji / w położeniu / ustawione do jazdy na wprostebk


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
koła przednie w pozycji / w położeniu / ustawione do jazdy na wprost


Explanation:
Tak mi się wydaje, po konsultacjach z mężem będącym ekspertem w temacie motoryzacji.

ebk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
wielkie dzięki, ebk

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
przednie koła w ustawieniu do jazdy na wprost


Explanation:
a "normal ride attitude" można np. przetłmamczyć jako normalne ustawienie samochodu w ruchu prostoliniowym/po torze prostoliniowym"

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2315