KudoZ home » English to Polish » Biology (-tech,-chem,micro-)

sexually incompatible

Polish translation: niedopasowane seksualnie


20:42 Jun 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / ichtiologia
English term or phrase: sexually incompatible
Poszukuję zgrabnego określenia.
Chodzi o formy barwne pewnego gatunku pielęgnicy afrykańskiej, które są ze sobą "niekompatybilne seksualnie". Do głowy przychodzi mi jedynie że 'nie krzyżują się między sobą'. Proszę o Wasze propozycje.
Marcin Łakomy
Polish translation:niedopasowane seksualnie
Explanation:
moze?
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Zostanę przy tej odpowiedzi. Dziękuję wszystkim za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1niedopasowane seksualnie
Jakub Szacki
3nie łączą się w pary
*eva*


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
niedopasowane seksualnie


Explanation:
moze?

Jakub Szacki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Zostanę przy tej odpowiedzi. Dziękuję wszystkim za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
4 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie łączą się w pary


Explanation:
może z tej strony?

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3