KudoZ home » English to Polish » Biology (-tech,-chem,micro-)

(sheep-) horseradish-peroxidase

Polish translation: (barania) peroksydaza chrzanowa


11:52 Mar 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: (sheep-) horseradish-peroxidase
test ELISA
(sheep-) horseradish-peroxidase with protein stabilizers FCS and Thymol in Tris-buffer
horseradish-peroxidase to peroksydaza chrzanowa, ale co z pierwszym członem?
Iwona Domanska
Poland
Polish translation:(barania) peroksydaza chrzanowa
Explanation:
chyba chodzi o pochodzenie tej peroksydazy... tak jak są np. mysie przeciwciała monoklonalne skierowane przeciw ludzkiemu antygenowi CDXX...
Selected response from:

Szymon Cegielka
Grading comment
Dziękuję - tylko 3 kudozy, bo nie jestem w pełni przekonana do tej odpowiedzi.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(barania) peroksydaza chrzanowa
Szymon Cegielka
4peroksydaza chrzanowa i owcza
ArturSz


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
peroksydaza chrzanowa i owcza


Explanation:
jak widać nie chodzi o sheepradish :D tylko co innego, a może barania,
http://www.senat.gov.pl/k5/dok/sejm/058/2468-xc7.pdf


    Reference: http://www.merckbiosciences.co.uk/Products/BrowseProductsByC...
    Reference: http://www.stratech.co.uk/merchant.ihtml?new_id=119&step=2
ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(barania) peroksydaza chrzanowa


Explanation:
chyba chodzi o pochodzenie tej peroksydazy... tak jak są np. mysie przeciwciała monoklonalne skierowane przeciw ludzkiemu antygenowi CDXX...

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziękuję - tylko 3 kudozy, bo nie jestem w pełni przekonana do tej odpowiedzi.