KudoZ home » English to Polish » Botany

brown larch plantations

Polish translation: plantacja brązowych modrzewi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brown larch plantation
Polish translation:plantacja brązowych modrzewi
Entered by: Polangmar

10:52 Oct 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Botany
English term or phrase: brown larch plantations
W szkockich górach.
literary
plantacje brązowych modrzewi
Explanation:
Chyba trzeba dosłownie.

http://tinyurl.com/377bsh
http://tinyurl.com/32qffc
http://tinyurl.com/2uyqom
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Nie ma jednak dowodu, że o ten gatunek chodzi. "Posiada także inną nazwę - modrzew szkocki, gdyż został znaleziony w miejscowości Dunkeld w Szkocji, chociaż takie rośliny są spotykane także w Szwajcarii... Ta krzyżówka została wyhodowana przez człowieka, więc modrzewia eurojapońskiego można znaleźć w większych ogrodach i parkach." Piszę "brązowych modrzewi".



4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zasiew modrzewia szkockiego
Magdalena Wysmyk
4plantacje brązowych modrzewiPolangmar


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plantacje brązowych modrzewi


Explanation:
Chyba trzeba dosłownie.

http://tinyurl.com/377bsh
http://tinyurl.com/32qffc
http://tinyurl.com/2uyqom

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Nie ma jednak dowodu, że o ten gatunek chodzi. "Posiada także inną nazwę - modrzew szkocki, gdyż został znaleziony w miejscowości Dunkeld w Szkocji, chociaż takie rośliny są spotykane także w Szwajcarii... Ta krzyżówka została wyhodowana przez człowieka, więc modrzewia eurojapońskiego można znaleźć w większych ogrodach i parkach." Piszę "brązowych modrzewi".



10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zasiew modrzewia szkockiego


Explanation:
Inna nazwa: modrzew eurojapoński (Larix x eurolepis)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Modrzew_eurojapoński
http://www.szyszki.com.pl/larix.php

Magdalena Wysmyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: Można tak mniemać. Ale modrzew japoński też ma brązową korę... No i chyba jednak lepsze plantacje.
4 hrs
  -> Dziękuję