KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

fence line concentration

Polish translation: stężenie (substancji) na linii ogrodzenia <na granicy działki>


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fence line concentration
Polish translation:stężenie (substancji) na linii ogrodzenia <na granicy działki>
Entered by: anglista

07:40 Mar 14, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial / environmental measurements
English term or phrase: fence line concentration
context: measurements in the event of a leak/emission in a factory
RayWinstone
stężenie (substancji) na linii ogrodzenia <na granicy działki>
Explanation:
?
(mierzone, by sprawdzić, ile przecieka na zewnątrz)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-14 09:41:47 (GMT)
--------------------------------------------------

albo \'na granicy działki\' (bo np. media = wodę, energię, doprowadza się na granicę działki)
Selected response from:

anglista
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1koncentracja (stezenie) na linii granicznej
Teresa Goscinska
4stężenie (substancji) na linii ogrodzenia <na granicy działki>anglista


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stężenie (substancji) na linii ogrodzenia <na granicy działki>


Explanation:
?
(mierzone, by sprawdzić, ile przecieka na zewnątrz)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-14 09:41:47 (GMT)
--------------------------------------------------

albo \'na granicy działki\' (bo np. media = wodę, energię, doprowadza się na granicę działki)

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
koncentracja (stezenie) na linii granicznej


Explanation:
TG

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: or "w okreslonym promieniu"
2 days13 hrs