KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

internal benchmarking

Polish translation: metoda porównanwcza (benchmarking) zastosowana do porównania działań w ramach tej samej firmy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:internal benchmarking
Polish translation:metoda porównanwcza (benchmarking) zastosowana do porównania działań w ramach tej samej firmy
Entered by: Teresa Jaczewska

16:01 Mar 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: internal benchmarking
The internal and external benchmarking comparison as catalyst for process improvement
Sebastian Kumos
metoda porównanwcza (benchmarking) zastosowana do porównania działań w ramach tej samej firmy
Explanation:
Analizowanie i porównywanie rezultatów działań w ramach jednego przedsiębiorstwa. Porównywanie z najlepszymi praktykami danego działu dla podniesienia wydajności.
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wewnętrzny system porównywania
Jakub Szacki
5metoda porównanwcza (benchmarking) zastosowana do porównania działań w ramach tej samej firmy
Teresa Jaczewska
5kryterium / miernikEWKA


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kryterium / miernik


Explanation:
or bazowy, wyjściowy

EWKA
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 27

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
metoda porównanwcza (benchmarking) zastosowana do porównania działań w ramach tej samej firmy


Explanation:
Analizowanie i porównywanie rezultatów działań w ramach jednego przedsiębiorstwa. Porównywanie z najlepszymi praktykami danego działu dla podniesienia wydajności.


    Philip Kotler "Marketing" , W-wa 1994
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wewnętrzny system porównywania


Explanation:
OR porównawczy

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska: albo : wewnetrzny system wzorcowania ( nasladowania)
5 hrs