KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

National Association of Securities Dealers, Inc. ("NASD").

Polish translation: Amerykańskie Stowarzyszenie Maklerów Papierów Wartościowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:National Association of Securities Dealers, Inc. (
Polish translation:Amerykańskie Stowarzyszenie Maklerów Papierów Wartościowych
Entered by: Anna_fpl

08:24 Apr 2, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: National Association of Securities Dealers, Inc. ("NASD").
czy istnieje jakies oficjalne polskie tlumaczenie tej nazwy?
ZUZA
United Kingdom
Amerykańskie Stowarzyszenie Maklerów Giełdowych OR Am. Stowarzyszen. Maklerów Papierów Wartościowych
Explanation:
te dwa tłumaczenia wydają sie najczęsciej stosowane; istnieje równiez takie:
amerykańskie stowarzyszenie dealerów (NASD)
Selected response from:

Anna_fpl
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Panstwowe zrzeszenie maklerow papierow wartosciowych
Piotr Bienkowski
4Amerykańskie Stowarzyszenie Maklerów Giełdowych OR Am. Stowarzyszen. Maklerów Papierów WartościowychAnna_fpl


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Amerykańskie Stowarzyszenie Maklerów Giełdowych OR Am. Stowarzyszen. Maklerów Papierów Wartościowych


Explanation:
te dwa tłumaczenia wydają sie najczęsciej stosowane; istnieje równiez takie:
amerykańskie stowarzyszenie dealerów (NASD)



    Reference: http://www.internetstandard.pl/artykuly/8200.html
    Reference: http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_010823/ekonomia/...
Anna_fpl
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 23

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Panstwowe zrzeszenie maklerow papierow wartosciowych


Explanation:
Moze tez byc: Krajowe ~




    Angielsko Polski slownik tematyczny: Finanse; PWN 2001
Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353