KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

intercompany liability switching

Polish translation: wewn±trzzakładowa/międzyzakładowa zamiana zobowi±zań


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intercompany liability switching
Polish translation:wewn±trzzakładowa/międzyzakładowa zamiana zobowi±zań
Entered by: Piotr Kurek

16:52 May 12, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: intercompany liability switching
usługi świadczone przez spółkę
Portable
wewn±trzzakładowa/międzyzakładowa zamiana zobowi±zań
Explanation:
As it seems to me
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wewn±trzzakładowa/międzyzakładowa zamiana zobowi±zańPiotr Kurek
4wzajemna kompensata zobowiązań pomiędzy firmamiAgnieszka Szotek


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wzajemna kompensata zobowiązań pomiędzy firmami


Explanation:
tak mi się wydaje na podstawie doświadczenia z pracy w konsultingu, ale ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-13 05:58:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Jak to rozumiem:
Przedmiotowa spółka kojarzy firmę A, ktorej firma X nie zpałaciła z tyt. wystawionej faktury, z firmą B, która powinna zapłacić firmie X. Firma B kupuje fakturę sprzedaży od firmy A i zamiast dać gotówkę firmię X to daje jej fakturę. Firma A jest happy, bo choć część kwoty odzyskała. A przedmiotowa spółka dostaje grubą prowizję.

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wewn±trzzakładowa/międzyzakładowa zamiana zobowi±zań


Explanation:
As it seems to me

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Dziękuję.