KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

good management practice

Polish translation: dobre praktyki zarządzania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:good management practice
Polish translation:dobre praktyki zarządzania
Entered by: Piotr Bienkowski

17:18 May 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: good management practice
Risk management is recognized as an integral part of good management practice.
Piotr Bienkowski
Poland
dobre praktyki zarządzania
Explanation:
could work
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
and it did
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6dobre praktyki zarządzania
Andrzej Lejman
4poprawne praktyki menedzerskieMiroslaw Owinski
4 -1praktyka dobrego zarządzania
Tomasz Niedbala


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
dobre praktyki zarządzania


Explanation:
could work


    Reference: http://www.mg.gov.pl/struktur/DSG/index2_sg/czesc1.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
and it did

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
7 mins
  -> thank U!

agree  Krzysztof
46 mins
  -> thank U!

agree  Lota: metody
1 hr
  -> thank U! Wydaje sie, ze to juz jest taki zwrot. "Metody" daja w google 1 (jeden) hit.

agree  Teresa Goscinska: cos takiegjuz bylo.chyba dostalam punkty za to.DOBRE METODY ZARZADZANIA
3 hrs

agree  Teresa Jaczewska: zmieniłabym na 'dobra praktyka zarządzania', tak żeby było zgodnie z GMP, GLP, GAMP itp.
14 hrs

agree  Katarzyna Chmiel: Praktyki się przyjęły. A przecież metody są ładniejsze.
4 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poprawne praktyki menedzerskie


Explanation:
tak czuje...

Miroslaw Owinski
PRO pts in pair: 44

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
praktyka dobrego zarządzania


Explanation:
lub:
dobre zarządzanie w praktyce

praktyka dobrego zarządzania)
oraz tematów dotyczących sprawnego wdrażania PAOW. Ta część ...
www.minrol.gov.pl/Publikacje/nowy_sapard/rozdzial4.htm


Raport z zarządzania środowiskowego; Praktyka dobrego zarządzania. ...
www.ecp.wroc.pl/edu/01_04_05/friis1.html

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Katarzyna Chmiel: Jednak praktyki...mimo wszystko.
3 days6 hrs
  -> OK. Siła złego na jednego .... ;-)