KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

resourcing

Polish translation: optymalizacja zasobów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:resourcing
Polish translation:optymalizacja zasobów
Entered by: Piotr Bienkowski

19:16 May 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / risk management
English term or phrase: resourcing
Planning and resourcing

w kontekście przygotowania systemu zarządzania ryzykiem
Piotr Bienkowski
Poland
optymalizacja zasobów
Explanation:
What is Creative Resourcing?
Creative Resourcing describes an ability to find new ways of engaging the resources in the local environment (i.e. funds, people, goods and services)
----------------
... strategiczne controlling zintegrowane systemy zarządzania optymalizacja zasobów ludzkich ...
www.mfocus.com.pl/organizacja.html
--------------------------------
...Optymalizacja zasobów środków pieniężnych 6.3. ...
www.pwe.com.pl/katalog.nsf/contents/ 010601103425pBAMR4XAC3J
----------------------------




--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 20:48:50 (GMT)
--------------------------------------------------

...Optymalizacja zasobów i przetwarzanie procesowe, które obsługiwał tradycyjny ERP ...
www.teleinfo.com.pl/ti/2001/44/ wdrozenia/wdrozenia01.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 20:49:44 (GMT)
--------------------------------------------------

...Zarządzanie, planowanie i optymalizacja zasobów - Symulacja, czyli jak poznać przyszłość - Skuteczność ...
www.poczta-polska.pl/cbs/expo/nowosci.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 20:50:33 (GMT)
--------------------------------------------------

... Optymalizacja zasobów ludzkich. Profil kompetencji personelu; ...
www.iir.pl/W0215/k2.php
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
kupuje to :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4optymalizacja zasobów
Tomasz Niedbala
4szacowanie zasobów
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szacowanie zasobów


Explanation:
tak na dobry początek długiej zapewne dyskusji ...
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:26:45 (GMT)
--------------------------------------------------

To zdaje się pojęcie z zakresu HR i oznacza wyszukiwanie głów.
Po polsku nazywa sie to ... a jakże by, resourcing.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:27:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Znalazłem jeszcze: pozyskiwanie rezerw. Może tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:28:38 (GMT)
--------------------------------------------------

To odwrotność oursourcing.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:29:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Oprócz HR, może to byc jeszcze \"pozyskiwanie rezerw realizacyjnych\".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:30:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Kurcze, ale namieszałem!
Syntax, wybacz!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:34:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale żeby nie było nudno, są jeszcze:

Niektóre działy audytu wewnętrznego wolą utrzymywać długofalową współpracę z zewnętrznymi konsultantami, łącząc koncepcje Resourcing i Smartsourcing w tzw. Co-sourcing.

I albo ja czegoś nie rozumiem, albo Pricewater zaliczył tu błąd:

\"Resourcing\", tj. czasowe korzystanie z zewnętrznych środków jest rozwiązaniem dla organizacji, w której zapotrzebowanie na audyt wewnętrzny jest nieregularne lub gdzie trudno utrzymać odpowiednie środki.

Przecież to chyba outsourcing?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 19:34:49 (GMT)
--------------------------------------------------

No dobrze, wystarczy. Dam szanse innym :-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Niedbala: To ostatnie to rzeczywiście "outsourcing"
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
optymalizacja zasobów


Explanation:
What is Creative Resourcing?
Creative Resourcing describes an ability to find new ways of engaging the resources in the local environment (i.e. funds, people, goods and services)
----------------
... strategiczne controlling zintegrowane systemy zarządzania optymalizacja zasobów ludzkich ...
www.mfocus.com.pl/organizacja.html
--------------------------------
...Optymalizacja zasobów środków pieniężnych 6.3. ...
www.pwe.com.pl/katalog.nsf/contents/ 010601103425pBAMR4XAC3J
----------------------------




--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 20:48:50 (GMT)
--------------------------------------------------

...Optymalizacja zasobów i przetwarzanie procesowe, które obsługiwał tradycyjny ERP ...
www.teleinfo.com.pl/ti/2001/44/ wdrozenia/wdrozenia01.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 20:49:44 (GMT)
--------------------------------------------------

...Zarządzanie, planowanie i optymalizacja zasobów - Symulacja, czyli jak poznać przyszłość - Skuteczność ...
www.poczta-polska.pl/cbs/expo/nowosci.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 20:50:33 (GMT)
--------------------------------------------------

... Optymalizacja zasobów ludzkich. Profil kompetencji personelu; ...
www.iir.pl/W0215/k2.php

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
kupuje to :)