KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

risk engineering

Polish translation: inżynieria ryzyka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:risk engineering
Polish translation:inżynieria ryzyka
Entered by: Piotr Bienkowski

04:51 May 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: risk engineering
the application of engineering principles and methods to risk management.
Piotr Bienkowski
Poland
inżynieria ryzyka
Explanation:
Może istnieje zgrabniejszy termin
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3inżynieria ryzykaPiotr Kurek
4inżynierskie podejście do problemu ryzyka
Tomasz Niedbala
4planowanie ryzyka
Teresa Goscinska


Discussion entries: 4





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
inżynieria ryzyka


Explanation:
Może istnieje zgrabniejszy termin


    Reference: http://www.wsub.waw.pl/index3.html
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Szotek: nie słyszałam o zgrabniejszym ten jest powszechnie używany
3 hrs
  -> dziękuję

agree  Paulina Koperska
3 hrs
  -> dziękuję

agree  LM
4 hrs
  -> dziękuję

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
planowanie ryzyka


Explanation:
moze cos takiego

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inżynierskie podejście do problemu ryzyka


Explanation:
...O ile bowiem tradycyjne inżynierskie podejście
do rozwiązywania problemów polega na analizie konkretnego problemu ...
www.ipipan.waw.pl/~stw/pubs/stwintro.html
--------------------
...Jest to typowo inżynierskie podejście do problemu
kodowania - ale czy rzeczywiście inżynierskie? Otóż oryginalny patent ...
www.apple.com.pl/kuba/archiwum/272.html
---------------------------
...solidne inżynierskie
podejście do problemów ...
www.computerworld.pl/artykuly/20267.html

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  LM: Moze i inzynierskie podejscie ale nie do problemu, tylko do zarzadzania ryzykiem - jest to jedna z dziedzin zarzadzania projektami
2 hrs