KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

managing director of the international unit of XXX

Polish translation: Dyrektor dzialu wspolpracy z zagranica


16:38 Jun 3, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: managing director of the international unit of XXX
Prezes ds. kontaktów międzynarodowych?
Prezes ds. operacji międzynarodowych?
Inne propozycje?
Andrzej Lejman
Polish translation:Dyrektor dzialu wspolpracy z zagranica
Explanation:
zastanawiam sie, czy moze byc dyrektor nie zarzadzajacy?
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Po konsultacji ze zleceniodawca stanęło na: dyrektor oddziału międzynarodowego.
Dziękuję wszystkim.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Dyrektor dzialu wspolpracy z zagranica
Jakub Szacki
3 +1dyrektor zarządzający ds operacji międzynarodowychPiotr Kurek
2Prezes Wydzialu Miedzynarodowego
Yvonne Krystman-Meyers


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dyrektor zarządzający ds operacji międzynarodowych


Explanation:
Po prostu - propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Pelc
3 days2 hrs
  -> dziękuję

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Dyrektor dzialu wspolpracy z zagranica


Explanation:
zastanawiam sie, czy moze byc dyrektor nie zarzadzajacy?

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Po konsultacji ze zleceniodawca stanęło na: dyrektor oddziału międzynarodowego.
Dziękuję wszystkim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
1 min

agree  pidzej: może - np członek Board of Directors jest takim dyrektorem
1192 days

3 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Prezes Wydzialu Miedzynarodowego


Explanation:
tylko propozycja, zeby ominac koniecznosc wyboru czy jest on do kontaktow z zagranica? operacji zagranicznych? etc.

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Kurek: prezes to raczej za wysoki odpowiednik
3 days3 hrs