KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

ATM account

Polish translation: konto bankomatowe


18:05 Jul 11, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: ATM account
ATM account - byc moze chodzi o rachunek z automatycznym kasjerem - ATM = automatic teller machine
kgas
Polish translation:konto bankomatowe
Explanation:
obsługiwane za pomocą karty bankomatowej

Różne rodzaje przedstawia link

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-11 18:17:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Stawiane np. przez pracodawcę do dyspozycji pracownika; z różnym możliwym zakresem uprawnień
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2konto bankomatowe
Andrzej Lejman
4Kwota jaką można pobrać danego dnia z bankomatu
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kwota jaką można pobrać danego dnia z bankomatu


Explanation:
PROPOZYCJA

ATM = bankomat

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
konto bankomatowe


Explanation:
obsługiwane za pomocą karty bankomatowej

Różne rodzaje przedstawia link

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-11 18:17:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Stawiane np. przez pracodawcę do dyspozycji pracownika; z różnym możliwym zakresem uprawnień


    Reference: http://business.firstunion.com/small_bus/0,3461,1008_1009,00...
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 min

agree  xxxjakubborys
30 mins