KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

single-profit center partnership

Polish translation: dzialaja w ramach/strukturze jednego centrum zyskow


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single-profit center partnership
Polish translation:dzialaja w ramach/strukturze jednego centrum zyskow
Entered by: Piotr Kurek

18:54 Aug 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: single-profit center partnership
Our consultants operating in 55 offices in 35 countries are organized around a single-profit center partnership. This is designed to eliminate competitive barriers between our offices.

Z tego co rozumiem, konsultanci nie są zatrudnieni na prowizję.
nikita11
dzialaja w ramach/strukturze jednego centrum zyskow
Explanation:
propozycja
hth
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
dziękuję i przepraszam, że tak długo to trwało :)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...dzialaja na zasadzie wspolpracy biur/osrodkow w celu osiagniecia ujednoliconych zyskow.
Joanna Carroll
3dzialaja w ramach/strukturze jednego centrum zyskowPiotr Kurek
3 -1uczestniczą / mają udział w ogólnej marży wypracowanej przez centralę firmy.
Andrzej Lejman


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
uczestniczą / mają udział w ogólnej marży wypracowanej przez centralę firmy.


Explanation:
Domyślam się, że taki jest mechanizm tego modelu współpracy. Otrzymują kawałek tortu po to, by nie konkurowali między sobą.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Joanna Carroll: marze wypracowuje nie centrala lecz poszczegolne biura. To idzie do wspoknej puli, ktora sie potem dzieli po rowno. tak ja to rozumiem.
13 hrs
  -> Ale często to centrala wystawia faktury, a już z reguły tylko centrala dysponuje pełna księgowością. A poza tym, czemu po równo? To już było.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dzialaja w ramach/strukturze jednego centrum zyskow


Explanation:
propozycja
hth

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
dziękuję i przepraszam, że tak długo to trwało :)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...dzialaja na zasadzie wspolpracy biur/osrodkow w celu osiagniecia ujednoliconych zyskow.


Explanation:
propozycja

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910