KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

lay-by

Polish translation: sprzedaż ratalna na przedpłaty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lay-by
Polish translation:sprzedaż ratalna na przedpłaty
Entered by: Eva Hussain

11:26 Aug 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: lay-by
System sprzedazy, gdzie towar odbierany jest przez kupującego dopiero po dokonaniu regularnych spłat (przeważnie 6 - 8 tygodni).
Eva Hussain
Australia
rodzaj sprzedazy ratalnej / system przedplat / sprzedaz ratalna na przedplaty
Explanation:
(Ten australijski system w USA nazywa sie layaway)
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks,

Eva
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rodzaj sprzedazy ratalnej / system przedplat / sprzedaz ratalna na przedplatyJacek Krankowski
4odlozenie towaru w magazynie/sklepie po wplaceniu zaliczki przez klientaPiotr Kurek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odlozenie towaru w magazynie/sklepie po wplaceniu zaliczki przez klienta


Explanation:
propozycja za: Sł. marketingu i reklamu ang.-pol. i pol.-ang.

pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rodzaj sprzedazy ratalnej / system przedplat / sprzedaz ratalna na przedplaty


Explanation:
(Ten australijski system w USA nazywa sie layaway)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks,

Eva

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Bak: Tak, w USA ten system nazywa sie "layaway".
12 hrs