KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

glossary

Polish translation: glosariusz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glossary
Polish translation:glosariusz
Entered by: ProZ.com Staff

15:04 Aug 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: glossary
Przepraszam ale w dalszym ciagu nad czym pracuje-- test only M
Marta Goc
glosariusz
Explanation:
słownik trudniejszych wyrażeń

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-15 07:51:27 (GMT)
--------------------------------------------------

przy czym chcę dodać, iż inne podane tu propzycje są równie dobre
Selected response from:

xfoam
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2glosariuszxfoam
5slowniczek OR slownictwo
Teresa Goscinska
4slownik
William Kratzer Jr.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slownik


Explanation:
Per Babylon English - Polish dict


    Reference: http://info.babylon.com/cgi-bin/temp.cgi?layout=gt_new.html&...
William Kratzer Jr.
United States
Native speaker of: English

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lacrimosa: hmm jesli juz to slowniczek, glossary to lista trudnych lub rzadkich slow ktore pojawiaja sie w ksiazce lub tekscie, slownik z reguly oznacza NIEZALEZNY zbior słow z wyjasnienami
1 day3 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
slowniczek OR slownictwo


Explanation:
slownictwo -jest to zwykle maly zbior slow uzywanych np w specjalnej tematyce

slowniczek-np wyjasnienia slow obcych w ksiazce

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
glosariusz


Explanation:
słownik trudniejszych wyrażeń

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-15 07:51:27 (GMT)
--------------------------------------------------

przy czym chcę dodać, iż inne podane tu propzycje są równie dobre

xfoam
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
11 mins

agree  Lacrimosa
12 hrs