KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

reported operating profit

Polish translation: wykazany zysk operacyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reported operating profit
Polish translation:wykazany zysk operacyjny
Entered by: Andrzej Lejman

09:46 Oct 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: reported operating profit
w sprawozdaniu finansowym
Andrzej Lejman
wykazany (ujety w sprawozdaniu) zysk na/z dzialalnosci operacyjnej
Explanation:
JK

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 09:58:01 (GMT)
--------------------------------------------------

sam \"wykazany zysk\" = 16 linkow Google

Z Zalacznika do Ustawy o rachunkowosci:


VIII. Pozostałe przychody operacyjne
IX. Pozostałe koszty operacyjne
X. Zysk (strata) z działalności operacyjnej

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 10:33:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Dziekuje hurtem za komentarze, zwlaszcza nt. zysku \"operacyjnego\", co dotyczy problemu konsultowanego przeze mnie kiedys z Magda: Czy i na ile usus jest zbiezny z jezykiem ustawy? Ustawa bowiem uzywa (wprawdzie na cytowanym powyzej marginiesie, wiec nie jest to tak strasznie istotne) terminu nie \"zysk operacyjny\" lecz \"zysk z dzialalnosci operacyjnej\" (obydwie wersje maja w mianowniku po 3 linki w Google).
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Bardzo dziękuję wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3wykazany (ujety w sprawozdaniu) zysk na/z dzialalnosci operacyjnejJacek Krankowski
5zadeklarowany zysk operacyjny
Magda Dziadosz


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zadeklarowany zysk operacyjny


Explanation:
-
M.

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
wykazany (ujety w sprawozdaniu) zysk na/z dzialalnosci operacyjnej


Explanation:
JK

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 09:58:01 (GMT)
--------------------------------------------------

sam \"wykazany zysk\" = 16 linkow Google

Z Zalacznika do Ustawy o rachunkowosci:


VIII. Pozostałe przychody operacyjne
IX. Pozostałe koszty operacyjne
X. Zysk (strata) z działalności operacyjnej

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 10:33:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Dziekuje hurtem za komentarze, zwlaszcza nt. zysku \"operacyjnego\", co dotyczy problemu konsultowanego przeze mnie kiedys z Magda: Czy i na ile usus jest zbiezny z jezykiem ustawy? Ustawa bowiem uzywa (wprawdzie na cytowanym powyzej marginiesie, wiec nie jest to tak strasznie istotne) terminu nie \"zysk operacyjny\" lecz \"zysk z dzialalnosci operacyjnej\" (obydwie wersje maja w mianowniku po 3 linki w Google).

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Bardzo dziękuję wszystkim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Zimecki: lub zaleznie od kontekstu może być "wykazał(a) zysk operacyjny"
25 mins

agree  Katarzyna Chmiel: dla "wykazany zysk operacyjny"
33 mins

agree  Piotr Kurek
35 mins