KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

auto & home insurance

Polish translation: ubezpieczenie komunikacyjne i ubezpieczenie mieszkania


10:48 Oct 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: auto & home insurance
rodzaj ubezpieczenia - samochodowe i ...?
ZUZA
United Kingdom
Polish translation:ubezpieczenie komunikacyjne i ubezpieczenie mieszkania
Explanation:
niektore towarzystwa daja ubezpieczenie mieszkania, kiedy wykupi sie pelny pakiet ubezpieczenia samochodu (AC, OC, NN) - np. Polonia. Mysle, ze chodzi o to
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4samochodu i nieruchomości / mieszkania
bartek
4ubezpieczenie komunikacyjne i ubezpieczenie mieszkania
Jakub Szacki
3ubezpieczenie miejsca zamieszkania OR domu i mieszkaniaPrzemysław Szkodziński


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samochodu i nieruchomości / mieszkania


Explanation:
ale prędzej nieruchomości

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ubezpieczenie komunikacyjne i ubezpieczenie mieszkania


Explanation:
niektore towarzystwa daja ubezpieczenie mieszkania, kiedy wykupi sie pelny pakiet ubezpieczenia samochodu (AC, OC, NN) - np. Polonia. Mysle, ze chodzi o to

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ubezpieczenie miejsca zamieszkania OR domu i mieszkania


Explanation:
propozycja
P.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382