KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

disability claims

Polish translation: roszczenia z tytulu ubezpieczenia na wypadek niezdolnosci do pracy (od osob)...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disability claims
Polish translation:roszczenia z tytulu ubezpieczenia na wypadek niezdolnosci do pracy (od osob)...
Entered by: Piotr Kurek

11:12 Oct 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: disability claims
... receive disability claims from individuals suffering from mental and nervous disorders.
ZUZA
United Kingdom
roszczenia z tytulu ubezpieczenia na wypadek niezdolnosci do pracy (od osob)...
Explanation:
propozycja
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
o to mniej wiecej chodzilo - dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wniosek o przyznanie (grupy) inwalidzkiej / inwalidztwa
bartek
4wniosek o stwierdzenie niepełnosprawnościRoman Palewicz
3roszczenia z tytulu ubezpieczenia na wypadek niezdolnosci do pracy (od osob)...Piotr Kurek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wniosek o przyznanie (grupy) inwalidzkiej / inwalidztwa


Explanation:
Tak to się po polsku nazywa :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-19 11:27:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście wnioski!!!

Są to druki do wypełnienia. Istnieją podręczniki instruujące w tej materii

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roszczenia z tytulu ubezpieczenia na wypadek niezdolnosci do pracy (od osob)...


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
o to mniej wiecej chodzilo - dziekuje

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wniosek o stwierdzenie niepełnosprawności


Explanation:
O ile wiem, grup inwalidzkich już nie ma. Renty są wypłacane osobom niezdolnym do pracy (czasowo lub trwale)

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298