KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

redeemed

Polish translation: spieniężyć / wykupić


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:redeemed
Polish translation:spieniężyć / wykupić
Entered by: bartek

18:08 Oct 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: redeemed
Your certificates will be redeemed at their fair market value relative to the difference between the guaranteed rate and the prevailing interest rates at the time.
Natalie
Poland
spieniężyć / wykupić
Explanation:
b.
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4spieniężyć / wykupić
bartek
4umorzonePiotr Kurek
4sprzedaneRoman Palewicz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
spieniężyć / wykupić


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Jurewicz
1 min
  -> Dzięki :-)

agree  Teresa Jaczewska: wykupione
3 mins
  -> Dzięki :-)

agree  Andrzej Lejman: a ja bym powiedział spieniężone
6 mins
  -> Dzięki :-)

agree  Przemysław Szkodziński
1 hr
  -> Dzięki :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprzedane


Explanation:
ewentualnie "spłacone"

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umorzone


Explanation:
Twoje/wasze certyfikaty/swiadectwa [w zaleznosci od kontekstu] zostana umorzone wedlug ich realnej/rzeczywistej wartosci rynkowej

pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-23 19:04:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Realizacja przez Fundusz polityki inwestycyjnej doprowadzić powinna do tego, że w przypadku likwidacji Funduszu na skutek upływu czasu, na jaki Fundusz został utworzony, warto¶ć ¶rodków wypłacanych w zwi±zku z umorzeniem Certyfikatu Inwestycyjnego była co najmniej równa Warto¶ci Gwarantowanej.

http://www.skarbiec.com.pl/produkty/gwarancja/prospekt-gwara...

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716