KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

Equity in net income of unconsolidated affiliates

Polish translation: udzialy w zysku netto niekonsolidowanych spolek/przedsiebiorstw afiliowanych/stowarzyszonych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:equity in net income of unconsolidated affiliates
Polish translation:udzialy w zysku netto niekonsolidowanych spolek/przedsiebiorstw afiliowanych/stowarzyszonych
Entered by: Piotr Kurek

19:33 Oct 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Equity in net income of unconsolidated affiliates
Pozycja w rachunku wyników
Andrzej Lejman
udzialy w zysku netto niekonsolidowanych spolek/przedsiebiorstw afiliowanych/stowarzyszonych
Explanation:
net income - prawdopodobnie tyle co net profit

pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
z kontekstu wyszło wtedy na to ...
Dziękuję!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4udzial w przychodach netto spolek powiazanych, ktorych sprawozdania finansowe nie sa konsolidowane..
GingerR
3udzialy w zysku netto niekonsolidowanych spolek/przedsiebiorstw afiliowanych/stowarzyszonychPiotr Kurek


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
udzialy w zysku netto niekonsolidowanych spolek/przedsiebiorstw afiliowanych/stowarzyszonych


Explanation:
net income - prawdopodobnie tyle co net profit

pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
z kontekstu wyszło wtedy na to ...
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  GingerR: to sprawozdania nie sa skonsolidowane, a nie spolki... :)
1 hr
  -> tu niestety się nie mogę zgodzić, gdyż jest to używany skórt (my¶lowy) np.: http://www.agora.pl/agora_pl/683870,26136,1014230.html

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
udzial w przychodach netto spolek powiazanych, ktorych sprawozdania finansowe nie sa konsolidowane..


Explanation:
... do niniejszego sprawozdania finansowego. uff, strasznie to opisowe, propozycja

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515