KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

cross guarantees

Polish translation: gwarancje wzajemne


09:14 Oct 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: cross guarantees
umowa kredytowa
Piotr Kurek
Polish translation:gwarancje wzajemne
Explanation:
Tak przynajmniej w umowie, ktora mam przed soba
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziękuję
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gwarancje wzajemneJacek Krankowski
3gwarancje wzajemne
leff


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gwarancje wzajemne


Explanation:
Tak przynajmniej w umowie, ktora mam przed soba

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malgorzata (Maggie) Hickey
14 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gwarancje wzajemne


Explanation:
"Guarantee Facility - sterowany przez Europejski
Fundusz Inwestycyjny: § gwarancje wzajemne;"


    Reference: http://www.roie.piph.pl/seminarium_1.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240