KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

statement invoices

Polish translation: faktury zbiorcze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:statement invoices
Polish translation:faktury zbiorcze
Entered by: Teresa Jaczewska

10:10 Jan 10, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: statement invoices
sposób miesięcznego rozliczania, w odróżnieniu od obciążenia karty kredytowej, debetowej lub rachunku bieżącego
Teresa Jaczewska
faktury zbiorcze
Explanation:
jeżeli jedna faktura za cały miesiąc, to zwykle tak się ona nazywa.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1faktury zbiorcze
Andrzej Lejman
4faktury stwierdzające (wykazujące)
Teresa Goscinska


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
faktury stwierdzające (wykazujące)


Explanation:
TO JEST DOKLADNE TLUMACZENIE


Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
faktury zbiorcze


Explanation:
jeżeli jedna faktura za cały miesiąc, to zwykle tak się ona nazywa.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radek Podolski
4 hrs