KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

performance objectives

Polish translation: założenia/cele dotyczące/związane z wydajnością pracy


12:20 Jan 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / human resources, service company
English term or phrase: performance objectives
teoretycznie rozumiem o co chodzi, ale jak to ujac niezbyt opisowo...

Identify peroformance objectives for next review period...
Writing Performance Objectives (tytul)
List few performance objectives that support your role...

tekst dotyczy okresowej oceny pracownika
GingerR
Polish translation:założenia/cele dotyczące/związane z wydajnością pracy
Explanation:
Tak ja to rozumiem
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Bardzo dziekuje, tego szukalam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3założenia/cele dotyczące/związane z wydajnością pracykterelak
3cel
lim0nka
3cele działalności
Teresa Goscinska
2cele operacyjne
Pawel Czernecki


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cel


Explanation:
może po prostu jako wyznaczanie celów, które pracownik ma osiągnąć w danym okresie

analogicznie: cele na okres... / do zrealizowania w okresie...

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
cele operacyjne


Explanation:
propozycja

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
założenia/cele dotyczące/związane z wydajnością pracy


Explanation:
Tak ja to rozumiem

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761
Grading comment
Bardzo dziekuje, tego szukalam

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
29 mins
  -> a, dziękuję!

agree  Radek Podolski: IMHO slusznie
5 hrs
  -> też dziękuję!

agree  Agnieszka Hayward: IMHO slusznie, indeed ;o)
10 hrs
  -> thank you, indeed!

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cele działalności


Explanation:
cele działalności na piśmie

CHYBA O TO CHODZI

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723