KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

valuation allowances

Polish translation: odpisy w związku z wyceną


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:valuation allowances
Polish translation:odpisy w związku z wyceną
Entered by: Andrzej Lejman

13:00 Mar 23, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: valuation allowances
pozycja bilansu
bartek
odpisy w związku z wyceną
Explanation:
odpisy w związku z wyceną inwentarza, odpisy w związku z wyceną trudnych należności etc.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1odpisy w związku z wyceną
Andrzej Lejman
3wycena odpisowPiotr Kurek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wycena odpisow


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Niedzwiedz: odpisy aktializacyjne - seems a better translation
728 days

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odpisy w związku z wyceną


Explanation:
odpisy w związku z wyceną inwentarza, odpisy w związku z wyceną trudnych należności etc.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
29 mins