KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

file

Polish translation: akta (nr) / sprawa (nr)


09:31 Apr 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: file
pod tytułem dokumentu jest nazwisko autora i osoby, która dokument zatwierdziła oraz File:
hadraadae
Polish translation:akta (nr) / sprawa (nr)
Explanation:
prawdopodobnie
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8akta (nr) / sprawa (nr)
Andrzej Lejman
4kartoteka, segregator
Maciej Andrzejczak
1tak sobie gdybam...
lim0nka


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tak sobie gdybam...


Explanation:
ale może tu miała się znaleźć nazwa pliku (i ścieżki), na wypadek, gdyby ten dokument trzeba było odszukać w komputerze do poprawek?
wielokrotnie już się z czymś takim spotykałam

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
akta (nr) / sprawa (nr)


Explanation:
prawdopodobnie

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
31 mins

agree  yet
1 hr

agree  Adam Zakrzewski
1 hr

agree  xfoam
1 hr

agree  leff
2 hrs

agree  xxxtsn
6 hrs

agree  Radek Podolski
7 hrs

agree  Piotr Kurek
22 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kartoteka, segregator


Explanation:
gdzie dany, zatwierdzony dokument ma trafić...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026