KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

cash foundation

Polish translation: zarządzanie środkami bankowymi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash foundation
Polish translation:zarządzanie środkami bankowymi
Entered by: Marek Makosiej

07:33 May 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: cash foundation
CASH FOUNDATION
MODULE 1

1. Understanding Our Business Cash Management
2. Combining Accounting & Messaging to Make Payment Orders
3. Making Local Currency Payments - Clearing Systems
Marek Makosiej
Poland
gospodarka środkami pieniężnymi
Explanation:
"środki pienięzne" sie wykazuje w oficjalnych dokumenach sprawozdawczych (kategoria bilansowa), więc wyadaję mi się, że taka definicaj będzie bliższa finansistom.
Ale nie wiem co tłumaczysz, bo jak coś o fundacji to trzeba by jeszcze pomyśleć, żęby to ściślej powiązać,...
Selected response from:

Gregor
Grading comment
Klient zasugerował "Zarządzanie środkami bankowymi"
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gospodarka środkami pieniężnymi
Gregor
3Podstawy gospodarki finansowej
Andrzej Lejman


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Podstawy gospodarki finansowej


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 07:39:38 (GMT)
--------------------------------------------------

w zakresie obrotów gotówkowych

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gospodarka środkami pieniężnymi


Explanation:
"środki pienięzne" sie wykazuje w oficjalnych dokumenach sprawozdawczych (kategoria bilansowa), więc wyadaję mi się, że taka definicaj będzie bliższa finansistom.
Ale nie wiem co tłumaczysz, bo jak coś o fundacji to trzeba by jeszcze pomyśleć, żęby to ściślej powiązać,...

Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347
Grading comment
Klient zasugerował "Zarządzanie środkami bankowymi"