KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

The delegation of power and responsibility is promoted at XXX

Polish translation: delegowanie władzy i odpowiedzialności na niższe szczeble zarządzania


16:14 May 24, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: The delegation of power and responsibility is promoted at XXX
The delegation of power and responsibility is promoted at XXX
Ehm ...
Przekazywanie władzy / uprawnień???
bartek
Polish translation:delegowanie władzy i odpowiedzialności na niższe szczeble zarządzania
Explanation:
w polskiej teorii biznesu już się przyjął termin delegowanie, a chodzi o to, że firma promuje delegowanie uprawnień, władzy i pewnie zadań z wyższych szczebli zarządzania na niższe
Selected response from:

bej
Grading comment
Uf, dzięki. Rzutem na taśmę zdążyłam poprawić. Jeszcze raz dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1delegowanie władzy i odpowiedzialności na niższe szczeble zarządzaniabej
5przekazywanie wladzy/uprawnien
Miroslawa Jodlowiec
3podzial wladzy
Joanna Carroll


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podzial wladzy


Explanation:
no bo jak? Firma XXX promuje przekazywanie wladzy i obowiazkow? jakos zle.
moze chodzi o to ze, 'Firma XXX dziala na zasadach podzialu wladzy i obowiazkow'?

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
przekazywanie wladzy/uprawnien


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
delegowanie władzy i odpowiedzialności na niższe szczeble zarządzania


Explanation:
w polskiej teorii biznesu już się przyjął termin delegowanie, a chodzi o to, że firma promuje delegowanie uprawnień, władzy i pewnie zadań z wyższych szczebli zarządzania na niższe

bej
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174
Grading comment
Uf, dzięki. Rzutem na taśmę zdążyłam poprawić. Jeszcze raz dziękuję :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
8 days