KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

variable-spread floating interest rate

Polish translation: zmienna stopa procentowa uzależniona od marży kredytowej


18:40 May 27, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: variable-spread floating interest rate
.
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:zmienna stopa procentowa uzależniona od marży kredytowej
Explanation:
marża kredytu to w polskiej bankowaości po prostu "spread".

Reszta pójdzie już łatwiej.
Selected response from:

Gregor
Grading comment
Wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zmienna stopa procentowa uzależniona od marży kredytowej
Gregor
3zmienna stopa procentowa o zmiennym spreadziePiotr Kurek


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zmienna stopa procentowa o zmiennym spreadzie


Explanation:
propozycja, paskudne, ale spread proponuję zostawić.
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

1 day0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zmienna stopa procentowa uzależniona od marży kredytowej


Explanation:
marża kredytu to w polskiej bankowaości po prostu "spread".

Reszta pójdzie już łatwiej.


    Reference: http://www.merkuriusz.com.pl/archiwum/b96krd1.htm
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347
Grading comment
Wielkie dzięki