KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

industrial broker

Polish translation: Doradca inwestycyjny


18:53 May 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: industrial broker
Mr. Z spent 11 years as an industrial broker with Cushman & Wakefield in Portland.
Hanna Burdon
United Kingdom
Polish translation:Doradca inwestycyjny
Explanation:
Broker zajmuje się obsługą handlową spółek, doradztwem inwestycyjnym, finansowym, ubezpieczeniowym, pośrednictwem w handlu nieruchomościami, etc.

W tym przypadku może to być:
Doradca inwestycyjny firmy Cushman & Wakefield w Portlandzie, biorąc pod uwagę to, że firma jest:

"Cushman & Wakefield is a global real estate services firm..."
Selected response from:

Araksia Sarkisian
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Doradca inwestycyjny
Araksia Sarkisian
2broker ubezpieczeń dla klientów przemysłowych
Maciej Andrzejczak


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Doradca inwestycyjny


Explanation:
Broker zajmuje się obsługą handlową spółek, doradztwem inwestycyjnym, finansowym, ubezpieczeniowym, pośrednictwem w handlu nieruchomościami, etc.

W tym przypadku może to być:
Doradca inwestycyjny firmy Cushman & Wakefield w Portlandzie, biorąc pod uwagę to, że firma jest:

"Cushman & Wakefield is a global real estate services firm..."



    Reference: http://www.healey-baker.com/us/cw/about/index.cfm
Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
356 days
  -> Dzięki! ;)

21 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
broker ubezpieczeń dla klientów przemysłowych


Explanation:
albo klientów korporacyjnych może tak?

propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026