KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

discharge loan by set-off

Polish translation: spłacić kredyt (pożyczkę) przez potrącenie


09:35 Jul 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: discharge loan by set-off
.
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:spłacić kredyt (pożyczkę) przez potrącenie
Explanation:
spłata kredytu poprzez potrącenie wzajemnych zobowiązań
Selected response from:

Maciej Zimecki
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5uregulowac pozyczke za pomoca kompensaty
Miloslawa Kilarska
4 +1spłacić kredyt (pożyczkę) przez potrącenie
Maciej Zimecki


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spłacić kredyt (pożyczkę) przez potrącenie


Explanation:
spłata kredytu poprzez potrącenie wzajemnych zobowiązań

Maciej Zimecki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: could be
1 min

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
uregulowac pozyczke za pomoca kompensaty


Explanation:
kompensata - potracenie wzajemnych naleznosci - mniejsza naleznosc zostaje w pelni uregulowana (w tym wypadku pozyczka), a wiekasz pozostaje nieuregulowana w czesci przewyzszajacej wysokosc mniejszej naleznosci

Miloslawa Kilarska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 73