KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

job training

Polish translation: szkolenie zawodowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:job training
Polish translation:szkolenie zawodowe
Entered by: Lota

05:35 Jul 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: job training
chodzi o przygotowanie ludzi do jakiejs pracy. Nie wiem czy jest to przygotowanie do pracy czy przygotowanie do zawodu. W praktyce chodzi o obydwie mozliwosci jako,ze program "job training" jest dla bezrobotnych.

Thank you.
Lota
Lota
United States
szkolenie zawodowe
Explanation:
to chyba powszechniejsze dziś określenie
Selected response from:

krzyna
Poland
Grading comment
Thank you all.
Lota
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przyuczenie do zawodu
Gregor
1 +2szkolenie zawodowekrzyna
2przygotowanie zawodoweamat


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przygotowanie zawodowe


Explanation:
może tak ?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 05:53:14 (GMT)
--------------------------------------------------

lub szkolenie/ czy przeszkolenie zawodowe

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
szkolenie zawodowe


Explanation:
to chyba powszechniejsze dziś określenie

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251
Grading comment
Thank you all.
Lota

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
2 mins

agree  mmstasik
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyuczenie do zawodu


Explanation:
tym zazwyczaj zajmują sie biura pomocy bezrobotnym. No i tak wynika z kontekstu.

Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347