KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

w/BO

Polish translation: with Back Order


12:43 Jul 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: w/BO
Receive order w/BO
Odbierz zamówienie ???

jest to polecenie z oprogramowania do zarządzania dostawami
Pawel Czernecki
Polish translation:with Back Order
Explanation:
czyli z zaległymi / niezrealizowanymi zamówieniami

zgaduję, ale na logikę by mi tu pasowało

inna rzecz, która mi przychodzi do głowy na rozwinięcie BO to Branch Office
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję. Teraz już wiem na pewno, że chodziło w tym przypadku o Back Order.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3with Best Offer
Wit
2with Back Order
lim0nka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
with Back Order


Explanation:
czyli z zaległymi / niezrealizowanymi zamówieniami

zgaduję, ale na logikę by mi tu pasowało

inna rzecz, która mi przychodzi do głowy na rozwinięcie BO to Branch Office


lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Dziękuję. Teraz już wiem na pewno, że chodziło w tym przypadku o Back Order.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
with Best Offer


Explanation:
tak mi się narzuciło/skojarzyło :)

technicznie rzecz biorąc to możliwości jest multum..., szczególnie, jeśli z kontekstu nie wynika nawet czy chodzi o produkt czy miejsce...

Wit
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 512