KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

chamber of Commerce

Polish translation: Izba Gospodarcza (wzglednie Izba Handlowa)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chamber of commerce
Polish translation:Izba Gospodarcza (wzglednie Izba Handlowa)
Entered by: Lota

05:54 Jul 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: chamber of Commerce
czy istnieje na to polska nazwa?
Lota
United States
Izba Gospodarcza
Explanation:
w odniesieniu do polskich realiów odpowiednikiem może być również Izba Gospodarcza- istnieją na terenie całego kraju i w ich gestii leżą sprawy związane z przedsiębiorczością i handlem:)
Selected response from:

karolina_mb
Romania
Grading comment
Thanks to all.
Lota
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Izba HandlowaLucasso
4 +4Izba Gospodarcza
karolina_mb
5Izba HandlowaElkim


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Izba Handlowa


Explanation:
oczywiście

Lucasso
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amat
26 mins

agree  Maciej Andrzejczak
33 mins

agree  GingerR
59 mins

agree  hadraadae
1 hr

agree  MonikaSojka
1 hr

agree  lim0nka
2 hrs

agree  Kasia Marshall
4 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Izba Handlowa


Explanation:
Chamber = Izba
Commerce = Handel

Chamber of Commerce istnieją w każdej, nawet małej miejscowosci. Tam załatwia się wszelkie sprawy związane z np. otwarciem biznesu. Tam tez można zasięgnąć informacji na temat istniejącego biznesu na danym terenie.

Elkim
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Izba Gospodarcza


Explanation:
w odniesieniu do polskich realiów odpowiednikiem może być również Izba Gospodarcza- istnieją na terenie całego kraju i w ich gestii leżą sprawy związane z przedsiębiorczością i handlem:)

karolina_mb
Romania
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 21
Grading comment
Thanks to all.
Lota

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Jak najbardziej. Jestem członkiem Izby Gospodarczej, nie Handlowej
6 mins

agree  Magda Dziadosz
1 hr

agree  Anna Bittner
1 hr

agree  Elzbieta Pulawska
8 hrs