KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

none to date

Polish translation: do chwili obecnej nie podjęto żadnych czynności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:none to date
Polish translation:do chwili obecnej nie podjęto żadnych czynności
Entered by: emis

08:07 Jul 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: none to date
o statusie załatwiania sprawy w harmonogramie zadań danej firmy
emis
do chwili obecnej nie poczyniono Żadnych kroków / nie podjęto żadnych czynności
Explanation:
bez kontekstu???
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5żaden do dniaJerzy Zubkiewicz
4 +1do chwili obecnej nie poczyniono Żadnych kroków / nie podjęto żadnych czynności
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do chwili obecnej nie poczyniono Żadnych kroków / nie podjęto żadnych czynności


Explanation:
bez kontekstu???

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: zgoda!
5 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
żaden do dnia


Explanation:
wydażenie o którym mowa nie miało miejsca do opisywanego momentu

Jerzy Zubkiewicz
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 19