KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

seasonal dummies

Polish translation: zmienne czasowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seasonal dummies
Polish translation:zmienne czasowe
Entered by: bartek

10:26 Jul 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: seasonal dummies
w opisie tabeli, obok Q1, Q2, itp.
Piotr Kurek
zmienne czasowe
Explanation:
... Pochodne oraz są stałymi, zatem można jedną z nich przeskalować do jedności.
Odpowiednie zmienne czasowe i przestrzenne są zatem następujace: ...
www.igf.fuw.edu.pl/zp/pr.html

nie mam siły szukać po tym słowniku statystycznym. Jeśli masz zdrowie wejdź na dummy i seasonal :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zastępcze zmienne sezonoweOdiss
4zmienne czasowe
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zmienne czasowe


Explanation:
... Pochodne oraz są stałymi, zatem można jedną z nich przeskalować do jedności.
Odpowiednie zmienne czasowe i przestrzenne są zatem następujace: ...
www.igf.fuw.edu.pl/zp/pr.html

nie mam siły szukać po tym słowniku statystycznym. Jeśli masz zdrowie wejdź na dummy i seasonal :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzięki

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zastępcze zmienne sezonowe


Explanation:
http://shazam.econ.ubc.ca/intro/dumseas.htm


    Reference: http://shazam.econ.ubc.ca/intro/dumseas.htm
Odiss
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 53