KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

m/a sheets

Polish translation: wyżej wymienione arkusze


09:27 Jan 15, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: m/a sheets
you have to select one of the m/a sheets
gwen0
Polish translation:wyżej wymienione arkusze
Explanation:
zapewne jest 'czeski' błąd i powinno byc a/m czyli above mentioned ergo "wyżej wymienione"
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyżej wymienione arkusze
Maciej Andrzejczak
3wyż. wym. arkusze
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyżej wymienione arkusze


Explanation:
zapewne jest 'czeski' błąd i powinno byc a/m czyli above mentioned ergo "wyżej wymienione"

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wyż. wym. arkusze


Explanation:
czyli "wyżej wymienione"
Tak mi się kojarzy, ale z zastrzeżeniem: po angielsku to byłoby raczej tak: above-mentioned sheets = a/m sheets, albo sheets mentioned above = sheets m/a.
Czyli inna kolejność, niż u autora, stąd moje wątpliwości

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6753