KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

The General Ledger contains product exposure no deeper than customer level

Polish translation: w Księdze Głównej ujęte jest ryzyko produktu w zakresie nie przekraczającym poziomu ustalonego dla


09:30 Jan 15, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: The General Ledger contains product exposure no deeper than customer level
j.w.
gwen0
Polish translation:w Księdze Głównej ujęte jest ryzyko produktu w zakresie nie przekraczającym poziomu ustalonego dla
Explanation:
danego klienta
Tak mi się wydaje
Selected response from:

kingusia
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w Księdze Głównej ujęte jest ryzyko produktu w zakresie nie przekraczającym poziomu ustalonego dlakingusia
3Księga Główna zawiera ryzyko sięgające nie głębiej niż poziom klienta
bartek


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w Księdze Głównej ujęte jest ryzyko produktu w zakresie nie przekraczającym poziomu ustalonego dla


Explanation:
danego klienta
Tak mi się wydaje

kingusia
Poland
PRO pts in pair: 61

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the general ledger contains product exposure no deeper than customer level
Księga Główna zawiera ryzyko sięgające nie głębiej niż poziom klienta


Explanation:
Księga Główna ujawnia ryzyku produktu tylko do poziomu klienta

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743