KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

a credit spread curve

Polish translation: krzywa różnic stóp oprocentowania kredytu


10:48 Jan 18, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: a credit spread curve
tekst o transakcjach
gwen0
Polish translation:krzywa różnic stóp oprocentowania kredytu
Explanation:
spread = różnica pomiędzy dwiema cenami lub podobnymi wartościami,tu pomiędezy stopami oprocentowania kredytu
Selected response from:

Tomasz Tluczkiewicz
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5krzywa różnic stóp oprocentowania kredytu
Tomasz Tluczkiewicz
2struktura terminowa
lim0nka


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
struktura terminowa


Explanation:
daj więcej kontekstu, to powiem dokładniej

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
krzywa różnic stóp oprocentowania kredytu


Explanation:
spread = różnica pomiędzy dwiema cenami lub podobnymi wartościami,tu pomiędezy stopami oprocentowania kredytu


    Reference: http://www.brebank.com.pl/slownik.jhtml?dictId=2194
    Reference: http://www.wne.uw.edu.pl/finanse/Slownik
Tomasz Tluczkiewicz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 174