KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

paper payment

Polish translation: płatność na papierowym druku przelewu


07:50 Jan 19, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: paper payment
sposób dokonywania płatno¶ci
Macieks
Poland
Polish translation:płatność na papierowym druku przelewu
Explanation:
w odróżnieniu od płatności przez Internet, ale to tylko hipoteza
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
Mniej wiecej tak poszlo... Bardziej chodzilo o platnosc niz o same dokumenty
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4papierowe dokumenty płatnicze
bartek
2płatność na papierowym druku przelewu
Pawel Czernecki


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
płatność na papierowym druku przelewu


Explanation:
w odróżnieniu od płatności przez Internet, ale to tylko hipoteza

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
Mniej wiecej tak poszlo... Bardziej chodzilo o platnosc niz o same dokumenty

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
papierowe dokumenty płatnicze


Explanation:
daję w l. mnogiej, bo tak naturalniej to brzmi

Według Krajowej Izby Rozliczeniowej tak to brzmi

W ramach nowych usług KIR S.A. będzie zamieniać papierowe dokumenty płatnicze na postać elektroniczną i przekształcać na komunikaty transakcji rozliczane w systemie ELIXIR.
the operation of the SYBIR system. Under the new services, KIR S.A. will convert paper payment documents into electronic form and transform them into electronic transactions cleared in the ELIXIR system.


    Reference: http://www.kir.com.pl/publikacje/raport_roczny_2002.pdf
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743