KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

an average weighted both in time and amounts

Polish translation: średnia ważona w czasie i kwotach


06:29 Jan 22, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: an average weighted both in time and amounts
z tekstu o programie do liczenia limitów
gwen0
Polish translation:średnia ważona w czasie i kwotach
Explanation:
w linkach "średnia ważona w czasie", kwoty przez analogię

ewentualnie:
średnia ważona z uwzględnieniem czasu i kwot
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4średnia ważona w czasie i kwotach
lim0nka
4średnioważone zarówno co do czasu, jak i kwot
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
średnioważone zarówno co do czasu, jak i kwot


Explanation:
śrtednioważone w czasie i po uwzględnieniu kwot

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
średnia ważona w czasie i kwotach


Explanation:
w linkach "średnia ważona w czasie", kwoty przez analogię

ewentualnie:
średnia ważona z uwzględnieniem czasu i kwot


    Reference: http://www.somet.pl/2.2.html
    Reference: http://www.oce.com.pl/os/DPS/OCE31X5/3165.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581