KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

a 10 day horizon

Polish translation: horyzont 10 dni


06:33 Jan 22, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: a 10 day horizon
z tekstu o programie do liczenia limitów : limits set for a 10 day horizon
gwen0
Polish translation:horyzont 10 dni
Explanation:
limity ustalone ne 10 dni horyzontu czasowgo
weyjściem jest tutaj termin "horyzont czasowy"

horyzont czasowy (w dniach) dla którego obliczamy wartość narażoną na ryzyko
Dotyczy to zwłaszcza poziomu ryzyka, horyzontu inwestycyjnego i płynności portfela.
http://www.ing.pl/u235/navi/35598/product/ing;jsessionid=70C...
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4horyzont 10 dni
bartek
2 +1z perspektywą dziesięciodniowąKasia Ziolek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
z perspektywą dziesięciodniową


Explanation:
...limity określone z perspektywą dziesięciodniową, albo po prostu na okres 10 dni.

Kasia Ziolek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 135

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: na okres 10 dni - po prostu
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
horyzont 10 dni


Explanation:
limity ustalone ne 10 dni horyzontu czasowgo
weyjściem jest tutaj termin "horyzont czasowy"

horyzont czasowy (w dniach) dla którego obliczamy wartość narażoną na ryzyko
Dotyczy to zwłaszcza poziomu ryzyka, horyzontu inwestycyjnego i płynności portfela.
http://www.ing.pl/u235/navi/35598/product/ing;jsessionid=70C...



    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:YiNklntKnksJ:www.rk.pl/...
    Reference: http://www.ing.pl/u235/navi/35598/product/ing;jsessionid=70C...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743