KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

said court

Polish translation: rzeczony sąd


21:12 Jan 23, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: said court
(...) as SAID court shall determine(...)
Maciej
Polish translation:rzeczony sąd
Explanation:
patrz kodeks cywilny,
oczywiście znaczy to samo, co wymieniony wyżej, lub wcześniej
Selected response from:

Witold Raczynski
Poland
Grading comment
Początkuję na tym polu (tłuamczeń), tym większa ma wdzięczność za pomoc. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3wymieniony powyżej sąd
Magda Dziadosz
5ówpidzej
4rzeczony
Monika Pilecka
4rzeczony sądWitold Raczynski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
wymieniony powyżej sąd


Explanation:
...wymieniony powyżej sąd określi (...)

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
3 mins

agree  bartek
40 mins

agree  Adam Zakrzewski: wyżej wymieniony
41 mins

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rzeczony


Explanation:
.

Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rzeczony sąd


Explanation:
patrz kodeks cywilny,
oczywiście znaczy to samo, co wymieniony wyżej, lub wcześniej

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 124
Grading comment
Początkuję na tym polu (tłuamczeń), tym większa ma wdzięczność za pomoc. Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: patrzę kodeks cywilny, ale cóś nie widzę w nim Rz.S.?
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ów


Explanation:
rzeczonego też używałem ale o owym się rzadziej pamięta, choć zgrabniejsze IMO; szczególnie dobrze brzmi zbitka "rzeczonego orzeczenia" lub "orzeczenie rzeczonego" , np sądu

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077