KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

revision of delegations

Polish translation: kontrola przekazanych uprawnień


22:14 Jan 24, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: revision of delegations
Tylko jako tytu? i ni?ej
Update of delegations, formalisation of responsibilities - N/A
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:kontrola przekazanych uprawnień
Explanation:
przegląd delegowanych uprawnień

bo te delegacje mogą jednak być mylące ;)
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kontrola przekazanych uprawnień
lim0nka
3przeglad delegacji
GingerR


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przeglad delegacji


Explanation:
nie w sensie "wyjazdu sluzbowego" a przekazania komus okreslonych uprawnien

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
kontrola przekazanych uprawnień


Explanation:
przegląd delegowanych uprawnień

bo te delegacje mogą jednak być mylące ;)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
dzi?ki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz: po prostu uprawnień!
7 mins

agree  GingerR: racja, uciekly mi uprawnienia, chyba czas spac...
10 mins

agree  bartek
10 hrs