KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

repeatedly poor service

Polish translation: utrzymujacy sie niski poziom uslug


17:08 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: repeatedly poor service
czynniki, ktore moglyby przyczynic sie do zmiany banku.
wymyslilam 'nagminnie niekompetentna obsluga' ale troche mi to zgrzyta (albo zbyt wiele razy juz czytalam ten tekst)
MonikaSojka
United Kingdom
Polish translation:utrzymujacy sie niski poziom uslug
Explanation:
M
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
dziekuje bardzo za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5utrzymujacy sie niski poziom uslugMacieks
4niezmiennie niski poziom obsługi
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niezmiennie niski poziom obsługi


Explanation:
to nie musi być tylko "niekompetentna" obsługa; to także długie kolejki, brak czytelnych informacji etc.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
utrzymujacy sie niski poziom uslug


Explanation:
M

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 277
Grading comment
dziekuje bardzo za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
24 mins
  -> dzieki

agree  GingerR
31 mins
  -> dzieki

agree  kterelak
38 mins
  -> dzieki

agree  Janina Nowrot
42 mins
  -> dzieki

agree  Kasia Ziolek
1 hr