KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

contribution

Polish translation: zarys udziału w wymaganym formacie


20:27 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: contribution
Outline of a contribution according to the format requested.
This model of Word file is to be used for all contributions.
Pó?niej pojawia si? te? termin "contributor", o który pyta?am niedawno (nadal otwarte na wypadek, gdyby kto? na co? wpad? - do jutra rana)
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:zarys udziału w wymaganym formacie
Explanation:
Wszystkie zaangażowane strony muszą wypełnić ten sam formularz, który według mnie - zgaduję - zawiera opis w skrócie ich udziału w przedsięwzięciu.


Selected response from:

Ewa Posecka
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zarys udziału w wymaganym formacieEwa Posecka
3moze....
GingerR


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zarys udziału w wymaganym formacie


Explanation:
Wszystkie zaangażowane strony muszą wypełnić ten sam formularz, który według mnie - zgaduję - zawiera opis w skrócie ich udziału w przedsięwzięciu.




Ewa Posecka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 24
Grading comment
dzi?ki

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
moze....


Explanation:
kilka podpowiedzi, moze cos bedzie pasowac...

contribution - udzial, wklad, wplata tytulem udzialu, uczestnictwo (w formie pienieznej), skladka, daninda, kontrybucja, wspoldzialanie, wspolpraca

tyle EP Business Dictionary M.Woytowicz-Neymann

moje skojarzenia sa raczej ubezpieczeniowe, ale nie wiem czy Ci to pasuje do kontekstu...

contribution - skladka emerytalna
contribution - udzial ubezpieczyciela w pokryciu ryzyka objetego kilkoma polisami
contribution - kontrybucja (pozapodatkowe obciazenie fiskalne)
Slownik Podatki Cla Ubezpieczenia P.Ratajczak

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515