KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

specialist clearance

Polish translation: kontrola specjalisty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:specialist clearance
Polish translation:kontrola specjalisty
Entered by: awdotia

09:34 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: specialist clearance
pytanie ma ten sam kontekst co controlled purchase:

Requisition for Supplies or Services
Originator
Office
Section
Controlled Purchase (specialist clearance)
Person who will approve invoice

etc..
awdotia
Poland
kontrola specjalisty
Explanation:
nie wiem, ale to wszystko pobrzmiewa mi jakimś kontrolowaniem personelu. Czy to ma coś wspólnego z praniem brudnych pieniędzy? Chyba robiłaś cos takiego 2 dni temu?
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4specjalisty do spraw wyprzedazyJoan S
3rozliczenie lub odprawa celna...
GingerR
3kontrola specjalisty
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalisty do spraw wyprzedazy


Explanation:
clearance sale - wyprzedaz (wg. Wielkeigo slownika ang/pol PWN-u)

Joan S
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontrola specjalisty


Explanation:
nie wiem, ale to wszystko pobrzmiewa mi jakimś kontrolowaniem personelu. Czy to ma coś wspólnego z praniem brudnych pieniędzy? Chyba robiłaś cos takiego 2 dni temu?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dzięki!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozliczenie lub odprawa celna...


Explanation:
nie wiem czy do konca pasuje do kontekstu, ale to slowo ma rowniez takie znaczenia

rozliczenie specjalistyczne/ze specjalistami

lub

odprawa celna dokonywana przez firme specjalistyczna

luzne propozycje

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515